donderdag 11 december 2014

Af!

Op 10 oktober ( ja zo lang geleden al weer) volgde ik mijn tweede workshop bij Ingrid oftewel Supergoof. Deze keer leerde ze ons een merklap maken, maar dan geappliqueerd met allerlei stofjes. Het was een hartstikke leuke dag, waarin ik weer heel veel geleerd heb. Mocht je nog nooit een workshop bij Ingrid gevolgd hebben, doen!

Aan het eind van de dag ging ik naar huis met een letter A en het begin van de B.




‘s Avonds maakte ik nog snel het begin van de C en toen gebeurde het….. Ik was verslaafd aan dit werk. Ik kon het haast niet meer loslaten.



Ieder vrij moment knipte en plakte ik en zag heel langzaam mijn merklap groeien. Soms moest ik het werk een paar dagen laten liggen omdat er dingen waren die écht gedaan moesten worden. Maar als ik dan weer een doorwaakte nacht had, pakte ik met plezier mijn merklap weer, zodat het niet kunnen slapen wat minder erg werd.
En eindelijk, na weken lang door buffelen was de top klaar en kon de achterkant er tegenaan. Nog een tunnel en hij was AF! Ik geloof dat dit het eerst van mijn leven is dat een quilt(je) het stadium van UFO heeft overgeslagen! Het resultaat is zo mooi, ik ben er zo blij mee!



Sommige letters zijn beter uitgevallen dan de andere, vooral met de K ben ik minder gelukkig, daar zoek ik nog een oplossing voor. Maar ach. een mens is niet perfect, toch?


Tjuuuuus!

Mac

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.