zaterdag 13 december 2008

Ook ik viel als een blog

Heel lang heb ik gedacht dat er meer dan genoeg blogs waren waarin bijna alles al wel gezegd en beschreven werd. Geen enkele reden om er nog een aan toe te voegen dus.
Toch kriebelde er iets, als ik al surfend langs mijn favoriete blogs op het www rondhing. Afgelopen september begon ik voorzichtig een blog om onze vakantie in woord en beeld met het thuisfront en andere geinteresseerden te delen. Dat vond ik eigenlijk toch wel heel erg leuk. Zo leuk, dat ik dus nu om ben. Hier is het resultaat: mMum's World.
mMum betekent niets meer dan: mevrouw Mama uw moeder. Zo noemt DH mij tegenover Jongste. In de loop der jaren heb ik de afkorting overgenomen en onderteken in mijn e-mails, kaarten en af en toe een briefje naar haar met mMum. World omdat ik mij niet wil beperken tot quilten, mijn grootste hobby. Daar wordt al zo veel en uitgebreid over geschreven, dat ik bijna niets meer daar aan toe te voegen heb.
Laten we maar eens kijken, hoe het in mijn wereld er aan toe gaat.

2 opmerkingen:

  1. A nice blog name ...
    There will never be enough blogs to keep beautiful words, beautiful thoughts, sharing with others.
    Friends,
    Gipsy

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.