maandag 18 januari 2010

Je zou je moeten schamen

als je zo lang niets aan een blog doet als ik. In het begin heb je het wat druk, dus denk je "dat doe ik morgen wel, of overmorgen, dat kan ook nog wel", maar tja, het komt er niet van. Na verloop van tijd denk je er niet eens meer aan. Omdat ik niet van de goede voornemens ben heb ik me ook niets voorgenomen bij de jaarwisseling van 08 naar 09 en al helemaal niet naar 10. Als excuus kan ik geven dat ik eerlijk gezegd vond dat alles wat ik zou willen zeggen al geschreven is door een andere blogger, dus ik had eigenlijk niets meer toe te voegen. Ik vind dat nog steeds niet, maar ik ga toch een poging wagen.

Ik ben met het laatste blok bezig van Leanne's House. Deze quilt bestaat uit 9 blokken die allemaal een combinatie zijn van patchen en stitcheries. Ik heb een paar nieuwe FQ's gebruikt, maar voor de rest mijn scrapkit geplunderd.
Daarnaast ben ik bezig aan de BOM Tail Feathers, een bom die ik via Magdaleentje krijg. Het is een enige bom, erg leuk om daar aan te werken.
Als derde ben ik bezig met mijn Ursula's Mosaic. Dit project doe ik helemaal met de hand en het vordert niet echt snel moet ik tot mijn schande bekennen. Ik heb inmiddels een hele voorraad gesneden, zodat ik er nu regelmatig tussendoor aan kan werken.

Ik heb bij het in elkaar zetten ervan helaas niet helemaal goed opgelet, met het gevolg dat ik me nu vooral bezig houd om een rechthoek van het geheel te maken. Ondanks dat het tempo niet erg hoog ligt werk ik er wel met plezier aan.

En nu maar eens kijken of ik nu mijn leven echt gebeterd heb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.