donderdag 28 januari 2010

en dan een virus krijgen …….

Na een prima rit kwamen we in de middag weer thuis. Ik had zo veel gegeten bij het ontbijt dat ik voorlopig niet aan eten moest denken, en voor DH was zo iets gevonden, dus mijn gevoel van vakantie duurde nog even voort.

‘s Avonds heb ik heerlijk de laatste hand gelegd aan mijn top van Leanne’s House:

P1050739

Ik vind de top goed gelukt en ben er erg tevreden over. Helaas had ik alleen nog maar een paar king size afmetingen hobbs. Ik vind het zonde om daar een stuk uit te knippen, dus moet het sandwichen even wachten tot later.

‘s Ochtends in alle vroegte werd ik wakker van DH, die werd hondsberoerd wakker. Na een paar uurtjes de boel aangekeken te hebben heb ik toch maar de HA gebeld, die me naar de apotheek stuurde. Omdat ik toch al in de auto zat ben ik maar meteen doorgereden naar Dorry in Tilburg voor nog een paar dingen die ik echt voor het weekend nog in huis wilde hebben. In de winkel begon ik een beetje vervelend gevoel te krijgen. Ach, ik had nog niks gegeten, daar zou het wel van komen dacht ik nog. Nou dat was een foutje dus. Ik werd in de auto alleen maar beroerder en was heel erg blij dat ik thuis was. En ja hoor, na een half uurtje begon het bij mij, net als bij DH die ochtend. We lagen samen dus het hele weekend in bed en ik kan je verzekeren gedeelde smart is halve smart is dus aperte onzin! Ik hoopte dat het maandag stukken minder zou zijn, maar niets is minder waar.

Omdat ik de 28e 60 werd had ik de dag ervoor voor mijn bee-vriendinnen een dagje samen georganiseerd, helaas heb ik dat af moeten zeggen, dus ik zet er hier nog niets over, want binnenkort gaan we het alsnog doen. Ook mijn verjaardag heb ik grotendeels in bed doorgebracht en dat nog wel op een kroonjaar! Maar gelukkig heb ik ons feest in juli nog voor de boeg, dus daar kijk ik dan maar naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.