woensdag 29 mei 2013

Mijn Bella Garden…

hangt al maanden aan mijn quiltwall. Dat wil zeggen, het middenstuk, vermeerderd met de stukken daaromheen. Zelfs alleen dàt vond ik al mooi:
P1090787
Hierboven en onder moest een rand vogels komen, deze dus:
P1090790
5 Vogels erboven, 5 eronder.
Die had ik af en wat ik ook deed, ik kon me er niet toe zetten om verder te werken hieraan. Keer op keer pakte ik de “Bella Garden” bak, opende de beschrijving voor het volgende deel, maar legde het daarna weer opzij.
Toen kwam het maken van Jongste’s garderobe wat bijna al mijn beschikbare tijd opslokte. Tussendoor werkte ik ook nog aan een nieuwe quilt, een BOM met de naam Sweethearts en de Bella Garden bleef braaf hangen.
Maar nu heb ik alles weer opgepakt, de sashings om de vogels gemaakt
20130527_192623
natuurlijk ook om de vogels aan de onderrand.
Op de buitenste border moesten nog wat callas komen met een veldmuisje. Die heb ik natuurlijk eerst samengesteld op een bakmatje,
20130525_211237
20130525_211245
20130525_211252
waarna ik ze op de quiltwall heb gehangen waar ze wachten om op de border geplaatst te worden. En dat kan nog wel een tijdje gaan duren, want DH en ik hebben wat plannen waardoor ik even wat minder quilttijd heb…
Tjuuuuuus,
Mac

1 opmerking:

  1. Die is echt geweldig, Mac! McKenna Ryan is tocht echt een kunstenares met zeer veel talent. Ik heb een aantal van haar projecten in mijn stash en ze zijn allemaal even mooi.

    Jammer dat je er niet aan verder kunt, want ik vind het zo leuk te volgen waar je mee bezig bent.

    Succes met de andere plannen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.