zondag 1 september 2013

Het is een virus!

Sinds ik het eerste project bewerkt heb met krijtverf, heeft het me te pakken. En niet alleen mij, maar DH is er ook voor gevallen.
Na de tijdschriftencassette heb ik een spuuglelijke spiegel onder handen genomen. Ik had deze een tijdje terug gekregen en omdat ik niet meteen wist wat ik ermee aan moest, heb ik hem – onder protest van DH – apart gezet. Er zat echt potentie in, dat was zeker!
En kijk eens wat ik ermee gedaan heb:
Spiegel voor
(Ik zie nu pas dat mijn huis erin gespiegeld is)
Spiegel na
Ik ben erg tevreden met het resultaat en heb er al een mooi plaatsje voor.
Al jaren ergerde ik me aan een kastje dat in onze woonkamer stond. Ook dit heb ik onder handen genomen:
Kastje voor
Kastje na
Is het niet lief geworden?
Mijn salontafel is het volgende project…..
Tjuuuuus

2 opmerkingen:

  1. Jullie zijn goed bezig zeg!
    Die spiegel, geweldig
    En wat een lief kastje is het geworden.

    Groetjes
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.