dinsdag 30 april 2013

Ziek….

Het deed zich aanzien als griep, zo voelde het ook en misschien is het dat in beginsel ook geweest. Het diende zich behoorlijk hevig aan, toen de epidemie al op zijn retour leek te zijn en ik dacht dat ik er netjes langs kwam, kreeg ik de lel in mijn nek. Misselijk, alle scharniergewrichten en trouwens ook alle andere gewrichten die zich ineens overduidelijk aanwezig meldden, hoofdpijn en koorts, behoorlijk hoge koorts. En wat zich stiekem voordeed als een griepje ontpopte zich als een longontsteking. Gelukkig een beheersbare maar de laatste Koninginnedag heb ik in bed door gebracht en ook al was het commentaar en uitleg soms tenenkrommend, toch heb ik alles gekeken wat maar bewoog tot het einde toe en langer. Want die dag raakte ik eindelijk uitgeslapen dus kon ik ‘s nachts nog eens alle dingen bekijken die op andere zenders langs kwamen.
Nu mag ik weer langzaam uit bed en naar buiten – nog wel onder begeleiding – maar we boeken vooruitgang en da’s maar goed ook want het wordt prachtig weer!
Tjuuuus,
Mac

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.