dinsdag 27 augustus 2013

Je kunt het ruiken….

Echt je kunt ruiken dat de herfst in aantocht is. Gisteravond fietste ik door het dorp en aan de tuinen zag je het ook, de overdaad aan kleur van de zomer is bijna weg.
Sommige planten bloeien nog fantastisch. Mijn vlijtige Liezen doen hun uiterste best om nog wat kleur te brengen in mijn –inmiddels – overwegend groene tuin.
20130818_191944
Ook mijn troetelkindjes staan vol trots hun bloemen te showen, nog even en ze gaan de schuur weer in….
20130818_191722
De hosta’s zijn al heel voorzichtig bezig aan hun weg naar het najaar en de bloemen van de hortensia’s zijn bijna ver genoeg om gedroogd te kunnen worden.
De hop heeft inmiddels prachtige bellen. Te mooi om alleen maar te laten hangen, dus heb ik wat geknipt.
20130827_132042
En nu ga ik naar Staples om wat afbeeldingen te laten printen op hun laserprinter. Jammer genoeg heb ik niet zo’n ding, dus doe ik het zo. Kan ik eindelijk aan mijn tafel beginnen. Ik kan haast niet wachten!
Tjuuuus,
Mac

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.