zondag 14 februari 2010

‘n Verjaardag en een nieuwe telefoon.

Vorige maand werd ik 60. Ik vier sowieso al mijn verjaardagen, maar 60 is een kroonjaar, dus wilde ik iets speciaals doen met mijn bee-vriendinnen. Voor de gelegenheid had ik uitnodigingen verzonden en allerlei dingen – die ik helaas nog niet kan noemen – waren in voorbereiding. Maar helaas, ik kreeg een virus (zie hieronder) dus alles werd afgeblazen.

Maar wat in het vat zit verzuurd niet, dus dinsdag de 16e proberen we het opnieuw. Nu maar hopen dat de weergoden geen roet in het eten gooien, want ik heb net de laatste boodschappen gedaan. Alle voorbereidingen zijn klaar en ik hoop nu maar dat iedereen het net zo leuk vindt als ik.
Ik zou er graag over willen schrijven, maar dat kan helaas niet.  0002006a6yv 

Sinds een tijdje hebben we nieuwe draadloze telefoons en ik zou willen dat ik had geweten wat ik kocht, want ik word er gek van. Het zijn heel eigenwijze telefoons, soms geven ze aan wie er belt, soms staat er alleen “bellen”. Totaal overbodig, want ik snap best wel dat het ding aan het bellen is, ik wil weten wie er belt! Daarnaast zitten er alleen maar hoogst irritante beltonen in het apparaat. Een soort dwingende tonen, die zo veel ergernis opwekken dat je heel hard loopt om de telefoon op te nemen. Dat heeft wel voordeel voor diegene die belt, maar ik moet steeds opletten dat ik niet nijdig klink als ik aanneem. Deze week was het ons genoeg, dus omdat ik toch cartridges moest hebben en Office center alles heeft, keken we ook meteen naar telefoons. We moeten er altijd vier, en daar is haast niet aan te komen, behalve als je een station koopt en daar de losse handsets apart bij koopt. Helaas kom je dan in een prijsklasse terecht waar je toch even van moet slikken. 
 P1050771
Ik houd van gadgets, maar ik ben een kind van mijn tijd, dus de prijs telt ook mee. Maar DH was de beltoon zo enorm zat, dat het hem niets kon schelen dus hebben we een station mee naar huis genomen (na afgerekend te hebben voor alle duidelijkheid) en de handsets besteld, want die waren helaas niet op voorraad. Ik heb de hele dag met dat ding zitten spelen, want er zitten een enorme hoeveelheid mogelijkheden op. Ik kan bijna niet wachten tot de handsets komen. Het is zo’n leuk apparaat, dat zelfs de beltonen van onze huidige telefoon best nog wel een weekje te hebben zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.