vrijdag 4 februari 2011

Van een virus en weer een blok….

Dit jaar is niet al te best begonnen voor me. Tot nu toe heb ik bijna alle dagen verplicht in bed doorgebracht. 2 Januari nam mijn rug vakantie samen met mijn linkerbeen en dit was pas na ruim 2 weken over. Na een paar prettige dagen – ook al was het toch wel heel erg koud – ben ik blijkbaar een beestje tegengekomen dat me met griep besmette. Een paar dagen daarvoor had ik nog aan de huisarts gevraagd of er geen griepspuiten meer werden verstrekt. Dat was wel het geval zei hij, maar door de postbesteller – nee niet TNT – was er ca. 20% van de brieven niet bezorgd. Dus ook niet die van mij en DH. Ik mocht nog wel een injectie hoor, zei hij, maar het zou niet meer baten. En krap twee dagen later werd ik in no time hondsberoerd. Details zal ik hier achterwege laten want iedereen weet wat een forse griep inhoudt, de mijne zal er niet veel van hebben afgeweken.

Nu kwam het toch maar goed uit dat ik met de blokken voor de Blok van de Maand groep wat vooruit had gewerkt, dat van januari was voor mijn verplichte bedrust klaar en het blok voor februari had ik in de paar dagen tussen de twee horizontale verblijven in elkaar gezet. Het moest een popje worden met een schortje voor, het mocht met of zonder gezicht en met of zonder haartjes. Ik vond het een beetje kaal zonder al die accenten en heb er een gezichtje in geborduurd en haartjes en strikken toegevoegd:

 02 JokeHet was niet echt veel werk, want het was een eenvoudig poppetje, maar ik ben er tevreden mee. En de ontvangster ook en dat is toch het voornaamste, niet dan?

Afgelopen weekend zou het eerste blok van de Baltimore quilt Roses of Remembrance verstuurd moeten zijn, dus we kunnen er binnenkort aan beginnen. Ik heb er zin in en kan bijna niet wachten. Ik wil al zolang een Baltimore gaan maken. Misschien komt het deze week nog binnen, het is een complete BOM, met stoffen erbij, dus ik ben erg benieuwd…..

ShabbyBlogsDividerF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.