maandag 21 maart 2011

Van ‘n nestje en ‘n vriendje….

Het prachtige lenteweer lokt mensen naar buiten. Overal om ons heen zijn allerlei apparaten te horen, samen met de blijkbaar onafscheidelijke knalharde muziek…..

Ook DH is de tuin in gegaan en gaat de schutting schuren. Hieraan hangt al jaren een huisje dat favoriet is bij de koolmeesjes.

P1080105

Vorig jaar durfde ik het niet open te maken want ik had de kleintjes niet zien uitvliegen. Maar nu kon ik het niet laten om eens binnen in te kijken. Zo mooi, de structuur van  zo’n nestje

P1080104

Gisteren zag ik dit eendje en kon het niet nalaten om hem even te maken. Zo heeft mijn kleine haasje een vriendje gekregen. Hij zakt een beetje door zijn wieltjes maar is hij niet leuk?

P1080110

Samen wachten ze nu op Pasen…….

easter

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke nieuwe frisse lay-out....
    past helemaal bij het lente-weer.

    groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo'n nestje. Ik durf er ook niet altijd in te kijken. En wat een lief vriendje...!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.