dinsdag 24 mei 2011

Van Wips op woensdag ….

Sinds een tijd ben ik lid van de Yahoogroep van Esther Aliu. Ik bewonder vooral haar stencil en quilt werk. Deze week is Esther gestart met haar WOW oftewel Wips on Wednesday. Wel leuk dat het in de Nederlandse vertaling ook WOW is.

wip

Officieel is het hier nog geen woensdag, maar omdat ik graag mee wil doen begin ik vandaag er mee.

Mijn WOW is mijn Tail Feathers,  een quilt voor Jongste DD waar ik al een tijdje mee bezig ben. Het appliqué- en stitchwerk is met de hand gedaan, de rest met de machine. Het quilten doe ik met de hand, iedere dag minimaal 3 draadjes. Een lerares quilten vertelde me eens dat zij dat deed en dat vond ik zo’n goede tip dat ik hem opvolg. Iedere dag probeer ik drie draadjes te doen en langzaam aan begint het wat te lijken.

Tail Feathers

Tail Feathers II

Ik moet nog heel wat draadjes, maar ik ga stug door………

easter

2 opmerkingen:

  1. Leuk he Mac om mee te doen met Esther, ik heb mijn thumbnail ook op haar blog gezet.
    dit wordt vast een mooie quilt.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.