woensdag 25 januari 2012

Van een Girls Week Out – deel 1

Samen met 3 quiltvriendinnen planden we een midweek in Drenthe. Om precies te zijn in Aalden. Waar? Aalden…. Nooooit van gehoord Bedroefde emoticon

Na een tussenstop bij De Somp (ook weer zoiets waarbij je denkt ???) en een bezoek aan Stegeman Textiel in Rouveen (of alll places) vonden we na een voorspoedige reis, mede dankzij mijn voortreffelijke bijrijder en de mevrouw van het navigatiesysteem – ook al was het met een royale omweg – het vakantie park waar we moesten zijn.

We hadden een luxe 8-persoons bungalow, met 4 badkamers (en wc), van alle gemakken voorzien en nog Eco ook!

P1090539

P1090540

We hadden een prachtig uitzicht over de velden en vooral als de schemering viel was het er prachtig!

P1090531

We hadden een gezamenlijk project gevonden, de Quilt Diva van Amy Bradley. Tijdens de Bee in Helmond werd deze geshowd en wij alle vier waren er meteen weg van!

quilt diva

Alle vier hadden we al zoveel mogelijk van de voorbereidingen thuis gedaan maar er moest nog best veel aan gedaan worden. Natuurlijk hadden we ook onze naaimachines meegenomen. En nog een paar kleine dingetjes, zoals kleding, spelletjes en wat te snacken….

hall

Een van ons had een ovenschotel gemaakt, dus het eten was zo klaar. De eerste avond hebben we niet heel erg veel gedaan. We hebben de kamers verdeeld en onze spullen versjouwd, zodat we tenminste door de hall konden. Bij het uitproberen van mijn bed had ik de idee dat ik op een plank lag, zo hard! Ik wist zeker dat ik dit nog geen halve nacht zou volhouden, laat staan een hele week. Met vereende krachten hebben we de matrassen op elkaar gelegd, waardoor ik erbij lag als de prinses op de erwt. Niet helemaal ongevaarlijk, want het hoofdeinde bevond zich onder het schuine dak. Maar het sliep voortreffelijk!

Tjuuuuus!!!

 

 

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.