zondag 22 januari 2012

Van een nieuwe verslaving …..

Afgelopen week vierden DH en ik onze zoveelste trouwdag. Nou ja, vierden, ik kan beter schrijven herdachten, want om vijf minuten over acht stond de aannemer hier op de stoep om het toilet in de gang opnieuw aan te sluiten. Dat moest eraf omdat blijkbaar tien jaar geleden de vorige loodgieter een klein foutje heeft gemaakt bij het installeren van een hangende wc. Het was maar een heel klein stukje dat niet gelijmd was maar de boom die vooraan onze oprit staat vond het druppeltje water dat daar uitkwam feilloos. Met een open toiletruimte is er geen vieren aan, dus de feestelijkheden hebben we dit jaar maar overgeslagen. Wel kreeg ik van DH een prachtige E-reader, samen met een kaft voorzien van een leeslampje.

sony-hoes-ebook-reader-prs-t1

Ik heb er meteen wat e-boeken op gezet, probeerde ‘s avonds meteen of het nu echt zo lekker las in bed en was meteen verslaafd. Ik heb in vier dagen tijd meer boeken gelezen dan in de laatste twee maanden! Het ziet er ook niet naar uit dat ik meteen van mijn leesverslaving genezen ben, want ik sleep het ding overal met me mee, het hele huis door.

Ik ben zo blij met een aantal boeken van vroeger, zoals de Joop ter Heul serie, want de exemplaren die ik heb zijn helemaal stuk gelezen en durf ik niet meer te gebruiken. Een aantal Maeve Binchie’s die ik gewoon lekker vind blijven lezen staan ook op de lijst. Naast Harold Robbins, David Balducci, Joost Zwagermans en Youp van ‘t Hek.

Tussen het lezen door ben ik druk met het quilten van mijn Tail Feathers, er begint langzamerhand schot in te komen nu. Na een behoorlijk aantal draadjes zie ik eindelijk wat resultaat…….

achter pc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.