dinsdag 7 augustus 2012

Kerstmis in Juli - III

Wat is de nieuwe stitch-a-long van Homespun Magazine toch enig om te doen! Ik dacht eerst dat dit wel een leuke stitcherie was om tussendoor te doen, maar ik kan er bijna niet mee stoppen.

In eerste instantie wilde ik graag bij blijven, zodat ik deze Kerst er iets mee zou kunnen doen, want er zijn eerdere projecten achter in de la terecht gekomen omdat ik met Kerst niet klaar was en ik in januari geen enkele zin had in het maken van Kerstdingen. Maar het schiet gewoon lekker op en het blijft leuk.

Het tweede blok is de Kitchensink Camel. Ook weer een blok met humor. Alleen de uitdrukking van de kameel spreekt al boekdelen, maar de hele bepakking doet dat ook.

Block II - the Kitchensinck Camel.

Voor mijn verjaardag had ik een apparaatje gekregen om rhinestones te plakken op o.a. textiel en daar had ik tot nu toe nog niets mee gedaan, simpelweg omdat ik niets had om daar mee te experimenteren. Maar nu kwam dit goed van pas, want ik vond het dek van de kameel bij uitstek geschikt om deze steentjes toe te passen. Het past er prima bij!

Omdat ik niet zo veel steentjes had, ik ben immers een beginner, ben ik ook eens op Ebay gaan snuffelen. En dat is gevaarlijk, want het staat er vol met leuke dingen. Een tijdje terug heb ik me blind gekocht aan allerlei knopen en lintjes, ook allemaal zooooo leuk en vooral zoooo goedkoop Glimlach!

P1090821

P1090822

Deze keer heb ik dus een hele verzameling steentjes gekocht en nog een paar kleine extra dingetjes (….) . Ik kan niet wachten tot het allemaal binnenkomt!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.