zaterdag 4 augustus 2012

Kerstmis in Juli II

Helemaal “smitten” door de nieuwe stitchalong van Homespun was ik meteen begonnen aan Blok I. Het blok meet 14” in het vierkant en zag er meteen al erg leuk uit. Uit de afbeelding van de complete quilt was al af te lezen hoeveel humor er in de quilt verscholen zat, dus ik was blij dat ik meteen al een preview had van blok II. Blok III is pas gisteren online gegaan en ook dat blok heeft humor.

Zoveel stitchwerk als het eerste blok hebben blok II en Blok II niet, dus het is maar goed dat er iedere veertien dagen een nieuw blok uitgegeven wordt, anders zou ik binnen de kortste keren weer niets te doen hebben (errrruggg!!)

Het eerste blok is inmiddels af, kijk maar:

Blok I

Voor de niet believers het is dus de kribbe en alle dieren staan rond (zoals mijn DGD’s steeds zeggen) het baby'tje Jezus. Het was zo leuk om te doen dat ik meteen doorgegaan ben met blok II, de “kitchensink camel”. Zijn naam geeft precies weer wat er op het blok staat. Als het klaar is, zet ik het meteen on line, ik kan niet wachten tot ik blok IV kan downloaden. Ik weet nog steeds niet of ik de hele quilt ga maken of de afbeeldingen voor andere dingen ga gebruiken, maar ik heb nog meer dan genoeg tijd om daarover na te denken. Dus, komt tijd, komt raad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.