zondag 28 oktober 2012

De eerste tip van Pinterest…

die ik meteen heb geprobeerd. Er is een enorme hoeveelheid tips te vinden met allerlei ideetjes voor het winterseizoen, vooral toegespitst op Kerst. Als ik daar begin te zoeken vind ik het ene nog mooier dan het andere en zou ik meteen wel van alles daarmee willen doen.

Zo kwam ik ook het volgende idee tegen. Een kaars met kaneelstokjes. Niet alleen een erg makkelijk karweitje, maar als de kaars brandt en de kaneelstokjes warm worden gaat heel je kamer geuren naar kaneel.

Het is erg simpel. Je hebt het volgende nodig:

20121026_180002

  • Een kaars
  • Wat kaneelstokjes
  • Een lint of een stukje touw
  • Een lijmpistool (niet echt nodig, maar wel erg handig)

Ik heb een lijmpistool gebruikt omdat het dan makkelijker is om de stokjes op hun plaats te houden maar je kunt ook een andere lijmsoort gebruiken of helemaal zonder lijm werken.

Plak alle stokjes om de kaars. Doe de lijm op het stokje en niet op de kaars, zeker als je met een lijmpistool werkt is dat handiger.
Als je helemaal rond bent geweest knoop je een lint of een stukje touw om het geheel. Ik heb mijn lint niet geknoopt maar gewoon gelijmd.

20121026_183502

Zoek een mooi plekje in je kamer en geniet!

Tjuuuuuus

mMum


zen moment

Love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.