maandag 5 november 2012

Kerstmis in July V….

Het is al weer even geleden dat ik iets af had van Long time ago in Bethlehem. Door allerlei omstandigheden kon ik er niet veel aan werken. Maar ondanks het gebrek aan mogelijkheden heb ik nu weer een blok af.

De afbeeldingen worden steeds leuker. Hierdoor ben ik er ook voor gevallen. Een kerstverhaal met humor, dat moet toch kunnen?

P1100048

Op Pinterest had ik een heel interessante manier gevonden om afbeeldingen op stof over te brengen, die ik heel graag wilde uitproberen. Helaas kon ik het product dat daar gebruikt werd in Nederland nergens vinden. Maar Ebay bracht uitkomst en zaterdag werd mijn pakje bezorgd. Nu nog even tijd maken om het experiment te starten. Ik kan haast niet wachten!

Ook op Pinterest vond ik een “natuurlijk alternatief voor Botox”. Niks invasief, maar gewoon smeren en alleen met natuurlijke materialen. Daar wordt een mens heel nieuwsgierig van en aangezien niets menselijks me vreemd is, kan het niet anders of ik ga het ook uit proberen. Ik heb alles inmiddels al in huis en ga dus op heel korte termijn kijken of het echt zo goed werkt. Zo ja, dan zet ik hier uiteen wat je moet doen.

Tjuuuuuuus,

mMum

zen moment:

perfect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.